בית ספר גבריאל - hazon
נווט למעלה
​​​​
חזון

"מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול? אני רוצה להיות גם עם שורשים, גם עם כנפיים" / אמנון שמוש (מתוך: 'תמונות מבית הספר העממי').

קהילת בית ספר גבריאל לאמנויות הבמה, מאמינה בחינוך לאמנות ותרבות כערך יסוד בחינוך תלמידנו.

בית הספר שואף להיות מוביל בחינוך לאמנות ולתרבות ויהווה מקור השראה לתלמידים יוצרים ויצירתיים.

אנו מאמינים כי האמנויות מובילות את התלמידים למצוינות ערכית והישגית.

שילוב האמנויות בתחומי הליבה השונים מהווה למידה משמעותית המכוונת למיצוי  הפוטנציאל של הילדים ולהגשמת חלומותיהם לאור ערכי אהבת האדם, כבוד ואחריות אישית, חברתית וסביבתית.

צוות בית הספר ייתן מענה לצרכים הרגשיים, החברתיים והלימודיים של התלמידים  לפיתוח המסוגלות והיכולות של כל תלמיד.

האמנויות יהוו כוכב הצפון להאיר את המעשה החינוכי מתוך אמונה עמוקה בתלמידינו.

"תפקידו של האמן ליצור את השמש בשעה שאיננה"

 / רומן רולן ( מתוך: זאן כריסטו)

 

אנו מאמינים כי לשילוב האמנויות בלמידה ישנו ערך מוסף ניכר ביותר:

שיפור הישגים לימודיים
שיפור השפה וההבעה
פיתוח חשיבה מסדר גבוה
דמיון ויצירתיות
פיתוח חוש אסתטי וביקורתי
פיתוח מיומנויות חברתיות
העצמת הביטחון והדימוי העצמי של התלמידים
 
יעדי בית הספר:

     חינוך ליצירה, לאמנות ולתרבות  
* לימוד יסודות התיאטרון.
 *לימוד יסודות התנועה והמחול. 
 *לימוד יסודות הרישום, הציור והפיסול. חשיפה לאומנים, זרמים ויצירות אומנות.  
 *לימוד יסודות המוזיקה. חשיפה למלחינים וליצירות מוזיקליות.
*שילוב האמנויות במקצועות הליבה.
*יישום תכנית "שפת האמנויות ואמנויות השפה".
*יישום תלב"ס "מהפכות בראי האמנויות" בהלימה לייחודיות. 
 
      חתירה למצוינות ושיפור הישגים במקצועות ליבה
* הקניה יסודית של המיומנויות השפתיות.
* חשיפה לטקסטים ספרותיים, מידעיים ושימושיים.
* הקנייה יסודית של המיומנויות המתמטיות וטיפוח חשיבה מתמטית.
*ביסוס האנגלית הדבורה.
 
      חתירה למצוינות ערכית
  *חינוך לערכי יסוד אוניברסליים. 
  *חינוך לערכים ציוניים - יהודיים ויישום תכנית מורשת החדשה.
  *חינוך למעורבות חברתית גבוהה, אכפתיות ואמפתיה לסביבה.